Saņemts dāvinājums no aģentūras „Kantar Media”

Septembrī Ciblas PII saņēma patīkamu dāvanu – ziedojumu 55 datorus no reklāmas konsultāciju aģentūras Kantar Media * Londonas biroja.

Ciblas PII vadītāja Anita Grahoļska informē, ka šajā aģentūrā viņa šovasar sava atvaļinājuma laikā strādājusi kā apkopēja. Uzzinājusi, ka aģentūra nomaina datortehniku uz modernāku un veco plāno utilizēt. Anita caur savu tiešo vadītāju vērsusies pie Kantar Media vadības ar ierosinājumu veco datortehniku ziedot Ciblas PII. Uzņēmums no 200 norakstāmajiem datoriem par lietošanai derīgiem atzinis 55 datorus, kas tika nosūtīti uz Ciblu.

Ciblas novada pašvaldības vecākais datortīklu administrators Uldis MORTUZĀNS šādi vērtē saņemto tehniku: – Datori ir pilnībā iztīrīti, bet tiem ir operētājsistēmas Windows 8 licences atslēgas, kas tika instalētas. Uzdāvināti 4th paaudzes datori ar procesoriem i5 un i3. Katrs dators tiek testēts, tīrīts no putekļiem un uzstādīts pēc nepieciešamības dažādās pašvaldības iestādēs. Jāpiebilst, ka daudzi pašvaldības īpašumā esošie datori ir novecojuši, tāpēc priecājamies par šādu dāvinājumu no Kantar Media. Vēl tiek vērtēts norakstāmo monitoru stāvoklis, un, iespējams, arī daļa no monitoriem nonāks Ciblā.

Saņemtie datori tiek izmantoti ne vien Ciblas PII, bet arī citās Ciblas novada pašvaldības iestādēs. Pamatā ar šiem no Lielbritānijas saņemtajiem lietotajiem datoriem, kas ir gana labi un jaudīgi, tiek nomainīta galīgi novecojusī tehnika.

Ciblas bērnudārza audzēkņi kopā ar vecākiem veidos zīmējumus par datoriem. Ciblas vidusskolas audzēkņi – reklāmas bukletu datoriem. Šie darbi būs kā pateicība aģentūrai Kantar Media un ceļos uz Londonu.

Iespējams, šādi izveidosies draudzības saites starp aģentūru un Ciblas izglītības iestādēm.

Sagatavojusi Ērika Bondarenko, Ciblas novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste

  • Kantar Media sniedz konsultācijas stratēģijas jautājumos un konkurētspējas nodrošināšanā pasaulē vadošajiem zīmoliem, izdevējiem un aģentūrām, lai palīdzētu orientēties un gūt panākumus strauji augošajā mediju nozarē. Tas ietver apmaksāto mediju sniegto iespēju analīzi; padomus par zīmolu reputāciju, korporatīvo vadību un patērētāju piesaisti ar  paša uzņēmuma mediju kanālu palīdzību; un patērētāju reakciju novērtējumu sociālajos medijos. Kantar Media sniedz klientiem plašu pētījumu klāstu no auditorijas pētījumiem, konkurētspējas nodrošināšanas, patērētāju uzvedības un digitāliem pētījumiem līdz marketinga efektivitātei un tiešsaistes ietekmei. Mūsu speciālisti šobrīd strādā ar 22 000 uzņēmumu, pētot 3 miljonus zīmolu 50 valstīs
Uz augšu