Latvijas Pasta aktualitātes

Sakarā ar ārkārtas stāvokli un nepieciešamajiem pasākumiem koronavīrusa Covid-19 izplatības ierobežošanai Latvijas Pasts no 2020. gada 21. marta pārtrauca visu pasta nodaļu darbību sestdienās un svētdienās.

2020. gada Lieldienu brīvdienu periodā no 10. līdz 13. aprīlim Latvijas Pasta nodaļas nestrādās, bet sūtījumu saņemšanai būs pieejami Latvijas Pasta pakomāti.

Klienti, kam Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) piešķirtās pensijas un pabalsti tiek piegādāti dzīvesvietā ar Latvijas Pasta starpniecību un kam izmaksa paredzēta 10. –13. aprīlī, tos saņems agrāk.

No 18. marta tika pārtraukta klātienes pakalpojumu sniegšana 253 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās lauku teritorijās visā Latvijā. Līdz ārkārtas situācijas beigām iedzīvotāji pasta pakalpojumus šajās teritorijās var saņemt pēc pieprasījuma savā dzīvesvietā, nepieciešamo pakalpojumu iepriekš piesakot pa tālruni. 

Ciblas novada teritorijā:

Blontu pakalpojumu sniegšanas vieta – 27892744,

Pušmucovas pakalpojumu sniegšanas vieta – 25700170,

Zvirgzdenes pakalpojumu sniegšanas vieta – 27892744.

Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina visus tos pasta pakalpojumus, kas bija pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā:  pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, sūtījumu piegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā u.c.

Ar pastnieka starpniecību iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo maksas pakalpojumu iespējams pieteikt, zvanot Latvijas Pasta Klientu centram pa tālruni 67008001, 27008001 vai e-pastā info@pasts.lv

***

Latvijas Pasts aicina klientus izvērtēt nodaļu apmeklējuma nepieciešamību un maksimāli izmantot iespējas pieteikties pasta pakalpojumiem attālināti. 

No 16. marta stājās spēkā jauna kārtība sūtījumu uzglabāšanai pasta nodaļās – līdzšinējo 30 dienu vietā sūtījumi tiek uzglabāti 60 dienu, un šo pakalpojumu klienti var saņemt bez maksas. Līdz šim par sūtījumu uzglabāšanu pasta nodaļās ilgāk par 10 dienām no klientiem tika iekasēta pakalpojuma maksa. Latvijas Pasts aicina klientus izmantot šo iespēju un neapmeklēt pasta nodaļas, ja sūtījumos nav steidzamu dokumentu vai akūti nepieciešamu preču, tādējādi palīdzot samazināt apmeklētāju plūsmu nodaļās. 

Lai nebūtu jāuzkavējas pasta nodaļā, Latvijas Pasts aicina maksimāli izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu, kā arī pāradresēt ienākošos reģistrētos sūtījumu uz kādu no Latvijas Pasta pakomātiem (mums tuvākais – Rēzeknē, Galdnieku ielā 8, t/s RIMI).

Attālināti pieteikties pakalpojumiem iespējams 86 lielākajās un noslogotākajās pasta nodaļās visā Latvijā; tajā skaitā Ludzas 1. pasta nodaļā (Raiņa ielā 25, Ludzā).

Pasta nodaļu vienotais informatīvais tālrunis

PLAŠĀKA INFORMĀCIJA: https://pasts.lv/lv/

Informāciju apkopojusi Ērika Bondarenko,

Ciblas novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste

Uz augšu